celinenightlee.blogg.se

2015-07-27
09:12:00

Hej allihopa!

 Hej allihopa! Jag är tillbaka :D Oj jag hade heelt glömt bort att jag hade en blogg.
Men jag har bestämt mig. Jag ska fortsätta med bloggen och försöka bli lite aktiv!
Så, välkomna tillbaka :) Mycket har hänt under min 8 månaders långa bloggpaus.
Jag har gått upp i level, köpt nya hästar och vunnit MASSOR av championatmedaljer :)
Så här får ni nu en bildbomb på några av mina nya hästar och annat :)
Så åter igen välkomna tillbaka och hoppas att ni stannar! :)
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                  
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: