celinenightlee.blogg.se

2013-08-05
07:01:43

Bloggtävling

Jaha dags för en liten bloggtävling igen då. Allt du behöver göra är att kommentera "jag är med"
och ditt namn och ett nummer mellan 0 - 50. Sen kommer jag Att lägga lappar (med nummrena 0-50 )
i en burk och så kommer jag dra en lott om någon av er har nummret jag drog så har ni vunnit.
Om ingen av er har nummret så kommer jag dra igen. Priset är en redierad bild av mig och få
vara med på ett foto på bloggen. Lycka till!
 
 
 
 
Gammal arkivbild.
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-08-19 @ 18:11:17

Hej Celine!
Jag är Joline Gladebard som gjort din header!
Som du vet hittar du den på min blogg :)
För att kopiera trycker du på:
Högerknappen och sedan på Kopiera bild.
Sedan går du in på PAINT och klistrar in den :)
För att ta en bild på skärmen utan en riktig kamera på riktigt trycker du på Prnt Scrn som du hittar längst upp till höger på tangentbordet.
Om du har en Laptop kanske du måste trycka på: Fn + End Prnt Scrn samtidigt!
Fråga ett äldre syskon eller föräldrer om du inte förstår!
Klistra sedan in på paint. Sedan lägger du upp bilden som vanligt. Se till att den är i NORMALSTORLEK och inte i Miniatyr!
//Joline G

Svar: Hej Joline tack headern var jättefin men det händer inget när jag klickar på höger knappen på bilden hur ska jag göra?
Celine Nightlee

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: